خرید کارتون قدیمی خاطرات کتیشان

کارتون کتیشان

کارتون کتیشان

خرید کارتون قدیمی خاطرات کتیشان

خرید کارتون قدیمی خاطرات کتیشان از سری کارتون های خاطره انگیز قدیم می باشد که بزرگترها آن را به یاد می آورند . عرضه شده در یک دی وی دی با کیفیت بسیار عالی . کارتون زیبای کتیشان ،کارتونی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که با دیدن آن شادی و نشاط را به خانه خود می آورید. این کارتون زیبا ماجرای الاغی بامزه و بانمک است که ماجراهای زیادی برایش  اتفاق افتاده است و حال آن ماجراهای زیبا را با گونه ای بانمک و جالب برای ما با زبان اول شخص خود و بسیار خنده دار مطرح می کند.

الاغ کارتون ما نامش کتیشان است و بسیار زبر و زرنگ و باهوش است بر خلاف الاغ های دیگر. الاغ ما کتیشان بسیار زیبا داستان تعریف ی کند و ما را جذب داستان های خود می کند. کتیشان  دو دوست با وفا دارد که همیشه به او کمک می کنند و او نیز در بعضی مواقع به آنها کمک کرده .

در یکی از قسمت های این کارتون  چند نفر کتیشان را می دزدند و او را رنگ می کنند تا به جای الاغ دیگری بفروشند. که در اثر باران رنگ الاغ شسته می شود و  دزدها غافلگیر می شوند و.... . این کارتون زیبا سراسر ماجرا است و کودکان شما را به گونه ای مفید سرگرم می کند.

کارتون کتیشان در یک دی وی دی و با کیفیت خوب و به صورت دوبله شده می باشد . فروشگاه اینترنتی کارتونها این کارتون زیبا را همراه با چندیدن بنامه آموزشی شاد و چند کارتون زیبای دیگربه عنوان هدیه  به شما عزیزان معرفی می کند.

جهت خرید اینترنتی کارتون کتیشان کلیک کنید.



کارتون خاطرات کتیشان همراه با دوبله فارسی در 1 DVD

با کیفیت بسیار عالی و مناسب

کارتون خاطرات کتیشان یاد آور خاطرات کودکی شماست


تصاویری از کارتون کتیشان

خرید کارتون خاطرات کتیشان خرید کارتون خاطرات کتیشان

مشخصات محصول
تعداد دی وی دی :  1 عدد
زبان :  دوبله



۲۰۰۰ تومان
خرید کارتون کتیشان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد