کارتون: بابالنگ دراز ( جودی ابوت )

کارتون بابالنگ دراز/کارتون جودی آبوت

کارتون بابالنگ دراز/کارتون جودی آبوت

کارتون  بابالنگ دراز

شخصیت اصلی کارتون ، « جودی آبوت » دختر سرزنده و باهوشی است که در یک پرورشگاه بزرگ می شود اما با پشتیبانی مالی حامی ناشناس خود می تواند به مدرسه خصوصی راه یابد. جودی که حامی خود را نمی شناسد و فقط در یک نگاه از پشت سر دیده است، او را « بابا لنگ دراز » می نامد و اغلب درباره زندگی و فعالیتهایش به او نامه می نویسد (رمان در قالب همین نامه ها روایت می شود). جودی در مدرسه به سختی تلاش می کند تا فاصله فرهنگی خود با جامعه پیرامونش را که ناشی از بزرگ شدن در انزوای پرورشگاه است، جبران کند. در پایان، «بابا لنگ دراز» خود را معرفی می کند…

همان جودی ابوت معروف و دوست داشتنی!کارتون  که جزو یکی از جالب ترین و محبوب ترین

کارتون های نوجوانان در جهان است. نویسنده این داستان شیرین و خواندنی خانم آلیس جین چندلر وبستر معروف به جین است. جین وبستر در بیست و چهارم ماه ژوئیه سال ۱۸۷۶ در نیویورک و در خانواده ای ادب دوست و اهل مطالعه به دنیا آمد. او دوران مدرسه را با شور و اشتیاق ویژه ای در مدرسه «والسا» گذراند. جین در همان سالها داستان های زیادی نوشت که تحت عنوان « آثار جین» در انتشاراتی پدرش به چاپ رساند.

پدر جین یکی از ناشران معتبر آن روزگار نیویورک بود و دایی اش « مارک تواین» نویسنده معروف آثار ارزشمندی چون « هاکلبری فین»، «شاهزاده و گدا» و « تام سایر» بود. از این رو، جین کمک های بسیاری از پدر و دایی اش برای رشد و پرورش فکر و ذهن و تخیلا تش گرفت. « جین» از دوران نوجوانی تحت تاثیر داستان ها و نوشته های مارک تو این، قرار داشت و علا قه و استعداد بسیار زیادی برای نوشتن در خود احساس می کرد.

کارتون زیبای بابا لنگ دراز هنوز در خاطر بسیاری از ما کودکان دیروز خاطره ای شیرین به یادگار گذاشته است.

نسخه دوبله کپچر شده از تلویزیون :

نامکارتون: بابالنگ دراز ( جودی ابوت )

نام اصلی : Daddy long leg

تعداد اپیزود : 36 قسمت

مدت زمان هر قسمت : زمان اصلی 21 دقیقه

کیفیت صدا و تصویر :  عالی

زبان : دوبله زیبای فارسی  فرمت : DVD  قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر

عرضه شده در : 6 DVDs

۷۹۰۰ تومان
خرید کارتون بابالنگ دراز/کارتون جودی آبوت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد