خرید کارتون قدیمی جیمبو هواپیمای جت

کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت

کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت

کارتون جیمبو

خرید کارتون قدیمی جیمبو هواپیمای جت با کیفیت عالی.واقعا یادش بخیر وقتی کوچولو بودیم عاشق کارتون جیمبو هواپیمای جت بودیم زمانی که این کارتون قدیمی پخش می شد اگر مشغول درس و مشق بودیم و یا مشغول شیطونی دست از همش می کشیدیم و چار زانو می نشستیم جلوی تلویزیون سیاه و سفید تا  کارتون جیمبو هواپیمای جت را چهار چشمی بینیم.
اکثر مشتریان سایت معتقدند  کارتون های قدیمی خصوصا کارتون جیمبو هواپیمای جت یکی از محبوب ترین کارتون های قدیمی دوران کودکی آنها است اغلب کسانی که این کارتن را خریداری نموده اند به خاطر زنده شدن خاطرات قدیمی شان است که این کارتون را سفارش می دهند.
کارتون جیمبو هواپیمای جت را بخرید و به خاطرات بچگیتون برگردید مشتریان سایت تاکنون از خرید کارتون جیمبو هواپیمای جت راضی بوده اند و به اذعان اکثر اونها با خرید کارتون قدیمی  جیمبو هواپیمای جت ساعات زیادی را پای دیدن اون صرف کردند ولی بیشتر از اینکه به کارتون دقت کنند در خاطرات کودکی خودشون غوطه ور شده اند در واقع این کارتون فشار روانی اونها را کم کرده است.

این کارتون قدیمی داستانی است از یک هواپیمای جاندار که سخن می گوید و قهرمان داستان ماست .کارتون زیبا و دوست داشتنی جیمبو که بسیاری از شما قسمت های مختلف این کارتون را دیده اید و احتمالا خاطرات زیبایی از دوران کودکی شما را یادآور می شود.خرید کارتون قدیمی جیمبو هواپیمای جت

زبان:اصلی
کیفیت:عالی

تعداد دی وی دی:1 عدد

۲۰۰۰ تومان
خرید کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد