خرید کارتون Up

کارتون Up/کارتون آپ /کارتون بالا (دوبله شده )

کارتون Up/کارتون آپ /کارتون بالا (دوبله شده )

کارتونUp                           پروانه نمایش:22791-155/88

برای دقائقی به دنیایی کاملا متفاوت سفر کنید...

 کارتون «بالا» از شرکت دیزنی - پیکسار،  نخستین فیلم کارتون بود که در جشنواره سینمائی کن به عنوان برنامه افتتاحیه نشان داده شد.کارتون «بالا» بعد از Incredibles نخستین فیلم پیکسار است که قهرمانهای آدم هستند. تا حالا بیشتر اهالی فیلمهای پیکسار، اشیاء یا حیواناتی بودند که با جادوی نقاشی وموسیقی و دوبله، صدای و روحیات انسانی و بار عاطفی پیدا می کردند، مثل اسباب بازی ها، در Toy Story یا ماشین ها در Cars --  حالا در خلق شخصیت ها، به جائی از تخصص و مهارت در کارشان رسیده اند که بتوانند شخصیت های انسانی و باور پذیر خلق کنند.

کارتون «بالا»  دهمین فیلم «پیکسار» Pixar است  که استیو جابز، بنیانگذار شرکت Apple آن را به وجود آورد.


حتما شما هم از دیدن این کارتون فوق العاده خنده دار لذت خواهید برد....

ماجراهای تخیلی کارتون، با استفاده از نقاشی متحرک سه بعدی، برای تماشاگر لمس پذیرتر می شود.

داکتر می گوید در صحبت با همکارش باب پیترسن، فکر فرار، سهم بزرگی در این داستان داشت و توضیح می دهد که چون خودش آدمی درونگرا است، که زیاد نمی تواند با مردم باشد و کارگردانی عکس این است و بنابراین، آخر روز بعد از سروکله زدن با آدمها، دوست دارد به کنجی بگریزد و تنها باشد و خانه پرنده این حس دور شدن از دیگران و تنها بودن را متجلی می کند.


کارتون که بزرگتر ها هم منتظرش بودند....


اول بار بود که جشنواره کن با یک فیلم نقاشی متحرک افتتاح می شد. ولی  درست است که حضور دیزنی و شرکتهای دیگر عمده آمریکائی به جشنواره کن رونق می دهند، چون هم ستاره ها را می آورند و هم پارتی های بزرگ را می دهند، ولی خوب کارتون بالا یا Up برای افتتاح جشنواره سینمائی بی مناسبت هم نبود، برای فیلمی است که اگر سینماباز باشی، مثل اهالی جشنواره کن، از اشاره ها و برداشتها و الهام هائی که از فیلمهای عمده و کلیدی سینما گرفته، لذت می بری.

مثلا بدیهی است که داستان خانه پرنده، اشاره مستقیم است به یکی از قصه های کلیدی ادبیات کودکان در آمریکا و دنیا، یعنی جادوگر شهر زمرد، که گردباد خانه قهرمان داستان «دوروتی» را می برد به دوردستها.   فیلم Wizard of Oz هم با شرکت جودی گارلند، یکی از فیلمهای تاریخی سینماست و مفهوم  کارتون Up هم در  باره  رهائی از قیدهای زمینی و  پریدن با خیال ها و آرزوها، خیلی از آن داستان ملهم است.

پدیده ای در دنیای ساخت انیمیشن

چگونه میتوان برای سنین 5 تا 50 سال جذاب بود؟؟


در باره تاثیر سه بعدی بعضی منتقدها می گویند سه بعدی یا دوبعدی این فیلم فرقی ندارد. از  جمله، رابرت ویلانسکی، منتقد Village Voice که ده دقیقه اول این فیلم را بی نقص و بقیه اش را خیلی نزدیک به بی نقص توصیف کرده نوشته لازم نیست سه بعدی ببینید برای اینکه تاثیری جز پرت کردن حواس شما ندارد. منتقد دیگری نوشته جالب است که پیکسار فیلم سه بعدی بیرون داده، برای اینکه نقاشی متحرک های پیکسار از اول هم سه بعدی بودند، به خاطر نوع تصویرسازی.

 دیوید ادلستاین، منتقد هفتگی نیویورک نوشته بعضی از صحنه ها، مثل فروافتادن از روی صخره، سرگیجه آور است، و اشیاء از جمله هزاران بادکنک رنگی که خانه را هوا می برند، در سه بعدی، مثل انگور روی خوشه، چیدنی می شوند، و وقتی آن پرنده افسانه ای عظیم الحثه سرش را نزدیک صورت شما می آورد، در سه بعدی، حتی نم نفسهای او را هم حس روی پوست خود، احساس می کنید.

جدیدترین تکنیک ساخت انیمیشن

برای دقائقی به دنیایی کاملا متفاوت سفر کنید...

بعد از ماهها انتظار .....اولین بار در ایران

کارتون که بزرگترها هم منتظرش بودند..!!!

پدیده ای در دنیای ساخت انیمیشن

چگونه میتوان برای سنین 5 تا 50 سال جذاب بود؟؟

حتما شما هم منتظر این کارتون بینظیر بودین!!

انتظارها به پایان رسید ..!!!!

تا سالها خاطره این کارتون بی نظیر را فراموش نمی کنید!!

خرید کارتون Up

۲۵۰۰ تومان
خرید کارتون Up/کارتون آپ /کارتون بالا (دوبله شده )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد